22 september 2011

Conditionering door de media






















Films, TV, en muziek zijn uiterst krachtige wapens in handen van de Illuminati… 

Ons denken en handelen wordt er door beïnvloed!
Uit deze kaarten van het Illuminati kaartspel uit 1995 blijkt dat de elite al decennia lang de (massa)media gebruikt om het denken en doen van de hele mensheid te conditioneren en te manipuleren. Kijk maar naar de kaarten en constateer…. tenzij je de afgelopen 20 jaar geen tv hebt gekeken, geen radio hebt geluisterd en geen magazines hebt gelezen. 

'Cable TV'
'500 zenders en niets op tv' staat er onder het plaatje op de kaart 'Cable TV'.
Hoeveel mensen blijven niet doorzappen, totdat ze iets gevonden hebben waarvan ze denken dat het hen interesseert? Deze tekst heeft verder duidelijk een diepere betekenis: Er is altijd 'NIETS' op TV. De Illuminati zijn er uitstekend in geslaagd de mensen wijs te maken dat ze de TV nodig hebben voor 'onspanning', 'afleiding', etc. Afleiding... waarvan?
De realiteit! Niet zozeer die van het dagelijks leven, maar van de échte realiteit achter de schermen, waar iedereen - bewust of onbewust - mee te maken heeft.

'Empty V'
De kaarten van de door de Illuminati gecontroleerde muziekindustrie geven hetzelfde weer. Wat te denken van de omschrijving van dé aloude muziekzender MTV: eMpTy Vee. Opnieuw het woord 'LEEG', 'NIETS'. Het is niets, het is leeg. Vul de gedachten van de jeugd met nietszeggende, lege teksten, gezongen op melodietjes die makkelijk blijven hangen en/of door toepassing van bepaalde ritmes een enorme impact hebben op het denk- en gevoelsleven van jongeren. Al 25, 30 jaar wordt hen door popmusici wijsgemaakt dat ze 'voor zichzelf moeten denken / leven', hun 'eigen lot en richting' moeten bepalen. Er is echter nog nooit een generatie geweest die zó beïnvloed en gemanipuleerd is, zich zó laat leiden door het voorbeeld van hun pop-, soap- en filmsterren. 

Een ingezonden reactie over de TV
Ik kan je een voorbeeld geven van wat ik geleerd heb in een cursus  ‘tv maken’. TV is erg subtiel…. het verschil bijvoorbeeld tussen links en rechts op je scherm!
In de beleving van mensen staat rechts namelijk voor goed en links voor slecht. Dus degene van wie je wilt dat hij President wordt, zet je consequent altijd rechts in beeld en degene die niet gekozen mag worden, altijd links. Het maakt daarbij niet uit wat ze te vertellen hebben. Je hoofd zegt nl. rechts is goed, links is slecht. Kijk maar eens naar de film ‘The Good, the Bad en the Ugly’, en kijk wie er rechts, in het midden en links staat.  

Het kan ook omgekeerd. Wanneer je een slechte boodschap door iemand laat vertellen, die rechts op het scherm staat, ga je denken dat slecht goed is... Daarom is tv ongelofelijk manipulatief! En dit is slechts een truck.  

En het gaat nog verder, want je hebt ook: Onder, boven, voor, achter, berg op, berg af, van onderaf gefilmd, van bovenaf gefilmd (groot of klein lijkend), met kleurverschillen, helemaal in beeld, of maar een stukje in beeld.
Voorbeeld: Twee mensen in beeld…. twee president kandidaten. De een staat rechts, vooraf en iets hoger. De ander links, iets naar achter en iets lager. Wat deze kandidaten ook zeggen, de ‘boodschap’ is duidelijk… Rechts wordt gekozen. Elk shot duurt iets van 6 seconde, en wordt van te voren nauwkeurig uitgetekend.

Maar ook live beelden worden zo opgenomen. En een foto in de krant geeft hetzelfde effect! 

Op die manier kun je dus een boodschap overbrengen, ongeacht wat er ook maar beweerd wordt. En zo werkt ALLE mainstream media! Je luistert naar de boodschap, maar de beelden vertellen je een compleet ander verhaal. En dat blijft onbewust hangen. Tien minuten later ben je alweer vergeten wat er gezegd werd, maar die op je netvlies achtergelaten boodschap-beelden blijven hangen! 

En er zijn vast nog veel meer technieken, zeker in de tijd die gaat komen.
De nadruk ligt heel erg op ‘genieten’, geloof ik. Je moet genieten en zo! Anders hoor je er niet bij, dan ben je een looser. 

Het wordt een moeilijke tijd. Daarom is het zo belangrijk je hiervan af te sluiten.