20 september 2011

Ex-Illuminaat legt de Illuminati uit




















John todd, ex Illuminati, explaining the Illuminati, full video

Geüpload door TheLeegoodall op 30 mrt 2011

Zijn naam was John Todd, een voormalig lid van de Illuminati. Hij waarschuwde ons tegen hun plannen om de wereld te domineren, voordat hij opgepakt werd en effectief in diskrediet gebracht door de Illuminati. 

De woorden die hij achterliet op zijn audio tapes worden nog steeds doorgegeven, welke zeer geloofwaardigheid zijn, omdat hij een insider was. Deze audio spreekt over de plannen van de Illuminati om de wereld over te nemen.
Houd jezelf niet voor de gek door te denken dat we leven in een beschaafde wereld, en aan de buitenkant zijn we dat. De waarheid is echter, achter gesloten deuren, in geheime genootschappen zijn er mensen die alles doen wat in hun macht ligt om ons tot slaaf te maken. Ze bereiken dit met behulp van hekserij en satanisme. Ze zullen slagen, heeft de bijbel ons al verteld; dit zal gebeuren. Ze zijn niet van plan om te stoppen tot er één wereldorde is.

John Todd was een van deze mensen, totdat hij van zijn zonden was verlost door Jezus Christus. De Illuminati keerden zich toen tegen hem, omdat hij de wereld de waarheid over hun plan met ons liet zien.  


Eigenlijk weet niemand wat er vervolgens met hem is gebeurd. Hij werd gedrogeerd en in een geestelijke inrichting geplaatst.
Daarna werd er niets meer van hem vernomen.  

Deze man riskeerde zijn leven voor Jezus. Hij wist dat hij verlossing nodig had, en na berouw, redde de Heer hem. Persoonlijk geloof ik dat hij dood is, vermoord door de Illuminati. En als dat zo is, is hij nu bij de Koning der Koningen en de Heer der Heren, voor altijd.

Romeinen 10:13  “…want al wie de Naam des Heren aanroept, zal behouden worden.”

Handelingen 4:12  “En de behoudenis is in niemand anders, want er is ook onder de hemel geen andere Naam aan de mensen gegeven, waardoor wij moeten behouden worden.”
 

Voor de Duitse versie, ga naar  John Todd VOLLE LÄNGE  (German / Deutsch)