22 september 2011

Ingezonden Droom Verdrukking en Islam











Hallo Marion,

Dit was mijn droom vannacht… Nog nooit heb ik in een droom zoiets luids gehoord… dat keiharde zingen, ook nog in Arabische steil.

Persoonlijk geloof ik niet zo in een oorlog tegen christenen, waarin de Islam een grote rol zal spelen, daarom is het vreemd.
Ik geloof wel in de eindtijd, opname en grote verdrukking....... maar dat van de Islam heb ik altijd met een korrel zout genomen.


In die droom was ik buiten, ergens in de buurt waar ik als kind woonde volgens mij, en ineens hoorde ik heel hard een moslim zingen met echt zo een Arabische klank. Hij zong dit: “We zullen alles ‘reinigen’ wat met Jezus te maken heeft.......” En er kwam een hele harde wind, ik kon met moeite mijn huisdeur openen. En die moslim in bruin gekleed stond naast me te kijken, hoe ik met veel moeite naar binnenging. Ik vond het eng die stem, die klank, en wat gezongen werd. Daarom vluchtte ik naar mijn huis.

Ik heb nagedacht over de droom en ik geloof dat het de verdrukking weergeeft tegen de gelovigen. Die storm die ik voelde is de tegenwind die achtergebleven gelovigen zullen moeten ondervinden. Die storm was heel zwaar; met moeite bleef ik staande en kreeg ik mijn deur van mijn huis open met de sleutel, maar uiteindelijk lukte het!!! Ondanks die storm.
Ik heb nagedacht over de droom en ik geloof dat het de verdrukking weergeeft tegen de gelovigen. Die storm die ik voelde is de tegenwind die achtergebleven gelovigen zullen moeten ondervinden. Die storm was heel zwaar; met moeite bleef ik staande en kreeg ik mijn deur van mijn huis open met de sleutel, maar uiteindelijk lukte het!!!! Ondanks die storm.
Ik heb nagedacht over de droom en ik geloof dat het de verdrukking weergeeft tegen de gelovigen. Die storm die ik voelde is de tegenwind die achtergebleven gelovigen zullen moeten ondervinden. Die storm was heel zwaar; met moeite bleef ik staande en kreeg ik mijn deur van mijn huis open met de sleutel, maar uiteindelijk lukte het!!!! Ondanks die storm. 
Het huis waar ik naar binnenging, slaat op thuiskomen, bij de Heer komen........
Ik heb in dat huis dan wel niet Jezus gezien, maar ik kwam gewoon thuis......
Ik geloof dat deze droom, waarin ik echt heel luid hoorde en de storm echt voelde, dat dat wel van enige betekenis moet zijn.
Of mijn verklaring juist is, kan ik niet met 100 procent zekerheid zeggen, maar is de enige verklaring die ik er zelf voor kan vinden.
Ik geloof steeds meer dat de opname heel dichtbij is en we zeker op 29 september moeten letten, gezien die bijzondere sterrenstand.
Of de opname die datum is, kan ik niet zeggen maar nogmaals gezegd: Het is heel opvallend!!! 
Ik sta open voor commentaar, discussie, kritiek....... 
groetjes, 
Jacqueline

Ik geloof steeds meer dat de opname heel dichtbij is en we zeker op 29 september moeten letten, gezien die bijzondere sterrenstand.
Of de opname die datum is, kan ik niet zeggen maar nogmaals gezegd: Het is heel opvallend!!!
Ik sta open voor commentaar, discussie, kritiek....... 
groetjes, 
Jacqueline
Ik heb nagedacht over de droom en ik geloof dat het de verdrukking weergeeft tegen de gelovigen. Die storm die ik voelde is de tegenwind die achtergebleven gelovigen zullen moeten ondervinden. Die storm was heel zwaar; met moeite bleef ik staande en kreeg ik mijn deur van mijn huis open met de sleutel, maar uiteindelijk lukte het!!!! Ondanks die storm. 
Het huis waar ik naar binnenging, slaat op thuiskomen, bij de Heer komen........
Ik heb in dat huis dan wel niet Jezus gezien, maar ik kwam gewoon thuis......
Ik geloof dat deze droom, waarin ik echt heel luid hoorde en de storm echt voelde, dat dat wel van enige betekenis moet zijn.
Of mijn verklaring juist is, kan ik niet met 100 procent zekerheid zeggen, maar is de enige verklaring die ik er zelf voor kan vinden.
Ik geloof steeds meer dat de opname heel dichtbij is en we zeker op 29 september moeten letten, gezien die bijzondere sterrenstand.
Of de opname die datum is, kan ik niet zeggen maar nogmaals gezegd: Het is heel opvallend!!! 
Ik sta open voor commentaar, discussie, kritiek....... 
groetjes, 
Jacqueline
Ik geloof steeds meer dat de opname heel dichtbij is en we zeker op 29 september moeten letten, gezien die bijzondere sterrenstand.
Of de opname die datum is, kan ik niet zeggen maar nogmaals gezegd: Het is heel opvallend!!!
Ik sta open voor commentaar, discussie, kritiek.......
groetjes, 
Jacqueline 
Ik geloof steeds meer dat de opname heel dichtbij is en we zeker op 29 september moeten letten, gezien die bijzondere sterrenstand.
Of de opname die datum is, kan ik niet zeggen maar nogmaals gezegd: Het is heel opvallend!!!

Ik sta open voor commentaar, discussie, kritiek....

groetjes,

Jacqueline