5 september 2011

Wat de farmaceutische industrie niet wil dat je weet


Ongelooflijk maar waar, de beheerder van de site Boinnk heeft dit jaar door de overheid beperkingen opgelegd gekregen t.a.v. het promoten van abrikozenkernen/pitten op haar site. Zij mag ook geen link meer leggen naar haar andere site (www.abrikozenpitten.eu), waar zij deze kernen verkoopt als effectief middel tegen…. kanker!




Boinnk heeft onderstaande mail ontvangen van een lezer uit België, die al jaren onderzoek doet naar de werking van Leatrile/Vit. B17, hoewel het hierin niet specifiek over de geneeskundige kracht van B17 gaat, maar vooral over een geneesmiddel tegen Malaria.

Hieruit kunnen we concluderen dat er wel degelijk middelen tegen allerlei ziekten bestaan, maar dat de Farmaceutische industrie deze absoluut wil boycotten.

Geachte mevrouw,

Na het lezen van uw website, waarin u stelt dat het u verboden wordt nog langer referenties aan te halen in verband met de werking van laetrile/amygdaline, voelde ik de noodzaak om u de informatie op te sturen in pdf bijlage, die ik sinds begin jaren negentig verzamelde daar verschillende van mijn familieleden stierven aan kanker, na een vreselijke lijdensweg. Geen van hen wilde mijn raad opvolgen om B17 te proberen.

In 1997 vertrokken mijn vrouw en ik op wereldreis per fiets. Onze zoon, die toen bij ”De Morgen” werkte, maakte ons opmerkzaam op een artikel dat enkele jaren voorheen in de krant werd gepubliceerd. Het ging over een Belgische dokter (dokter Janssen) die uit een plantje een extract van zuivere Artemisine had geproduceerd dat malaria zou genezen. Wij namen toen contact op met de dokter. Hij legde ons de werking uit en gaf ons gratis tientallen dosissen mee op reis. In het “Tropisch Instituut Antwerpen” vroegen wij of er een middel bestond tegen malaria dat we slechts hoefde te nemen, nadat we malaria hadden opgedaan. Neen, dat bestond niet, antwoordde hij. Ik antwoordde en Artemisine? Hij wilde onmiddellijk weten hoe wij deze medicijnen kenden en antwoordde letterlijk: “Dat is het beste en enige wat echt werkt, maar dat mag hier niet buiten de muren gaan; deze wetenschap mag je aan niemand verder vertellen”.

Geen enkele dokter noch apotheker in België scheen toen dit medicijn te kennen en het stond in geen enkele medicijngids. Wij deelden deze medicijnen uit overal ter wereld, maar bleven toch sceptisch tot ikzelf de ergste en dodelijke vorm van malaria opdeed. Ik had 41° koorts en lag ijlend in bed. Nadat ik de pillen had genomen was ik na 3 uur terug, functioneel, en na 5 dagen was ik terug de oude. Tijdens een tussentijds bezoek aan België vonden ze in het Tropisch Instituut geen enkele malaria parasiet meer in mijn bloed. Sinds 2009 zijn we terug in België en daar we lange tijd niet meer in malaria gebieden gereisd hadden, kenden we de evolutie van dit medicijn niet. Uit opzoekingen bleek dat zuivere Artemisine niet meer te verkrijgen is. Het is volledig uit de handel genomen. B17 lijkt hetzelfde verhaal te zijn! Ik ken de werking ervan en ik geloof vast in de theorie, maar ik heb er natuurlijk niet het onomstotelijk bewijs van, zoals van Artemisine.

Het zeer ongelukkige toeval wil nu dat bij mijn vrouw door te lang en te veel oestrogenen te hebben genomen, 18 jaar, (zij is 64) kanker aan de baarmoeder is vastgesteld door microscopisch onderzoek (endometroïd adenocarcinoma) in het beginstadium. In Nederland gecatalogeerd als het stadium 0. Verdere onderzoeken van bloed, r.x.thorax, echo van lever, CT-scan, zijn alle negatief. Toch willen de 3 gynaecologen, die we om advies vroegen, onmiddellijk de baarmoeder verwijderen terwijl in Nederland bij een dergelijke diagnose, als de vrouw de baarmoeder wil behouden, geopteerd wordt voor enkele curettages. Wij hebben geweigerd om de baarmoeder te laten verwijderen en gekozen voor een kuur van vitamine B17. Mijn vrouw neemt elke dag 800 mg B17 verdeeld over de hele dag. In onze boekenkast hebben we nog een oud kookboekje gevonden dat we nooit gebruikt hebben en nu van pas schijnt te komen “Het cyanide kookboek” waarbij veel gebruik wordt gemaakt van abrikozenpitten. Na 3 maanden wil mijn vrouw opnieuw een onderzoek en dan haar conclusies trekken. Wij zouden u dan ook zeer dankbaar zijn als u ons wilt adviseren:

1) hoeveel pitten we dagelijks mogen gebruiken naast de 800mg B17, en hoe te gebruiken?

2) Of u kennis hebt van personen, die baarmoederkanker hebben of hadden, en die er in geslaagd zijn de kanker te neutraliseren of te genezen door B17.

Bij voorbaat hartelijk dank

Naam en gegevens bekend bij de redactie.

Zojuist een opmerkelijk mailtje ontvangen van een lezeres welke bovenstaand verhaal bevestigt.

Hallo Silvia,

Dat verhaal over die Malaria treathment kan ik bevestigen. ‘k Heb 2 jaar in Ghana gewoond en Malaria Tropica aan den lijve ondervonden (geen pretje!). Dit middel is in o.a. Ghana vrij te verkrijgen onder de naam ARTESUNATE en kost slechts zo’n € 2!! Het schijnt zelfs dat dit plantje, ironisch genoeg, groeit in de tuin van het Witte huis… maar in de Westerse wereld wordt dit natuurlijk niet geadviseerd… liever de Malaria levend houden! en de domme blanken volpompen met o.a. Lariam en Malerone (bigpharma bagger).

Wanneer je nog steeds gelooft dat onze regering het beste met ons voorheeft, dan hoop ik dat dit artikel je ogen spoedig mag openen.


Posted: http://eindtijdnieuws.blogspot.com/ en http://eindtijd.goedbegin.nl/