8 september 2011

Woorden van de Heer, een droom
















Hallo allemaal,

Gisteravond, 5 september, vroeg ik de Heer om een droom met een engel er in, om iets van de opname te bevestigen. Ik weet dat we Hem allemaal wel vragen,
​​en ofwel deze dromen hebben ofwel er om smeken!  

Afgelopen nacht werd ik wakker uit mijn droom en dacht ik er aan, dat ik me geen enkele droom van Hem ooit herinner, en ik viel weer in slaap. Ik werd later weer wakker en dacht er weer over na en het voelde alsof Hij me een zetje gaf: "29, de dag van vertrek". Zou het aanstaande 29 september kunnen zijn (wow… Rosh Hashannah!)?

Bovendien, een paar weken terug, at ik meegebrachte kippenvleugeltjes, en op de doos was de 29 gemarkeerd. Het voelde alsof het in me opsprong en iets te betekenen had. 

Nadat Hij me (in de droom) 29 liet zien, viel ik in slaap en droomde dat ik over het nieuws hoorde van grote rampen die waren gebeurd. Ik herinner me dat ik tegen mijn man zei, “Jezus komt en daarom komen deze dingen dichterbij”. In mijn droom was er een ramp (aardbeving, etc.), iedere dag. Ik herinner me dat ik hem aan het uitleggen was, dat dit de weeën zijn, en dat ze dichter en dichterbij zullen komen tot de opname. Dus de dingen zullen werkelijk gaan schudden totdat Hij ons mee naar huis neemt.

Ik vroeg de Heer een paar dagen geleden om iets dat direct voor de opname zal gebeuren. Zijn reactie was, "kolossale aardbeving". Het begint echt REEEL te voelen alsof het deze maand is! Sinds het lezen van Sabrina’s woorden van de Heer… Hij vertelde haar te stoppen met plannen maken voor het einde van het jaar!

Wow is alles wat ik kan zeggen ... een beetje bang, maar helemaal klaar!

PS  Dit is gewoon iets dat ik wilde melden, maar de laatste tijd val ik bijna elke nacht in slaap en voel ik me aangevallen in mijn dromen. Ik voel me aangevallen vanuit elke hoek. Meestal heb ik niet iedere nacht zulke dromen. Sommige voelen als aanvallen van satan zelf en sommige zijn waarschuwingen van de Heer.

Amanda
 

Vertaald: Marion Verkleij