18 oktober 2011

28 oktober 2011 – Dag van Extreme Energie!

October 28 2011-A Day of Extreme Energy!

video
Geüpload door MrCometwatch op 17 okt 2011 

Verschillende signalen wijzen naar deze dag!

Vertaald fragment 

We kijken nu naar Solar 3D op de datum van 28 oktober 2011:
De Zon en Jupiter, die zwaartekracht op elkaar uitoefenen, zoals ze altijd doen. Ze reageren met elkaar, zodat ze in hun baan blijven. Op die dag staat de Aarde in het midden van de Zon en Jupiter. De Aarde en ook de Maan zullen die dag passeren. Het is een dag om in de gaten te houden voor wat betreft aardbevingen, vulkaanuitbarstingen en zonnevlammen. Op 28 oktober worden dus veel zonnevlammen verwacht.
Tussen nu en 28 oktober bewegen we ons naar deze uitlijning. 

Ik wil je iets anders laten zien.

Dit is een diagram van mr. John Coleman; het stelt de laatste golf van de Maya kalender voor. Deze begon op 9 maart 2011 en eindigt op 28 oktober 2011. Ik ben verre van een expert op dit gebied.
Morgen zal ik in een radioprogramma spreken met mr. Marshall Masters, die hier veel meer kennis van heeft.
Wat ik je wilde laten zien is, dat we binnen een week na deze eerste cyclus (zie diagram) de zware aardbeving in Japan hebben gehad. We bevinden ons nu in de laatste cyclus: 11 – 28 oktober. Vanaf de 11de nam de activiteit van zonnevlammen, aardbevingen, vulkaanuitbarstingen, etc. weer toe. 
De afgelopen zes jaar hebben enkele hoge geestelijke leiders in India gesproken; velen van hen zijn zeer wijs. Zij spreken over Jezus Christus en over de dingen, waar zij op letten, en zij wijzen naar 28 oktober als een dag van ‘grote spirituele ontwakening’. Wanneer je nu deze uitlijningen hebt en deze zonnevlammen, ontstaat er een enorme energie van licht. Licht is een vreemd verschijnsel en heeft vele aspecten; het kan o.a. invloed hebben op DNA. Ik ben geen expert, maar ik houd gewoon graag mijn ogen open… 

Nu, dit is een interessant artikel: ‘Cold fusion rears its head as ‘E-cat’ research promises to change the world’ (link).
Andrea Rossi, een Italiaanse uitvinder, beweert met de Heilige Graal van de elektriciteitsproductie te zijn gekomen, een "Energie Katalysator" ofwel E-Cat, die onbeperkte energie produceert. Het gaat om koude kernenergie, en wordt beweerd veel veiliger te zijn dan de kernenergie die we nu gebruiken. Een van de dingen die mij opviel, is dat ze de releasedatum hiervan op 28 oktober 2011 hebben staan. 

Deze drie dingen, die gebeuren op 28 oktober 2011 blijven maar in mijn hoofd zitten. Waar kijken we naar? Het is tijd voor ons om onze ogen te openen. 



10/17/2011 -- California -- Pisgah Volcano Crater has 4.0 magnitude earthquake

Santorini is Rumbling!

FireBall Reports Coming In.. Oct. 16

10/15/2011 -- Sakurajima back on line -- large lava eruption

Volcano Updates-El Hierro & Mammouth Mt.

Katla Volcano-World Game Changer

10/14/2011 - 6.1 magnitude earthquake in eastern Russia

10/14/2011 - 6.1 magnitude earthquake in eastern Russia