1 oktober 2011

Ingezonden Dromen Aardbeving-Tsunami-Vulkaanuitbarstingen-Tornado’s-Nibiru-UFO








Hallo,
Ik heb het afgelopen jaar een aantal dromen gehad die ik graag met mensen wil delen. Aangezien dat u dromen van andere mensen op uw site heeft, leek het mij, nu ik net wakker werd uit een rampendroom, een goed plan om meteen die droom en vorige dromen op te schrijven.


Ik droomde het volgende…


1 oktober 2011  Droom 1
Ik stond aan een zee/oceaan waar tienduizenden of meer mensen waren. Ik voelde een hele zware aardbeving. Ik wist al meteen dat ik moest gaan rennen. In mijn droom deed ik dat in het Engels, en mij werd het ook duidelijk dat de plek waar ik was ergens in Amerika was. Al rennende riep ik, RUN, RUN FOR YOUR LIVES! RUN, HUGE WAVES. Ook hoorde ik een oorverdovend luchtalarm. In mijn droom waren er mensen die met mij hogerop renden; het waren er niet veel. Om eerlijk te zijn waren het er maar een paar, die echt voor hun leven aan het rennen waren. Alle anderen bij wie ik langs rende, renden niet mee. De afstand die we aflegden om hogerop te komen was nogal wat. En OVERAL waren er mensen op dat strand van allerlei nationaliteiten. Het enige dat ik kon doen was gewoon heeeeel hard rennen en roepen, RUN! En dat deed ik ook. 

Toen ik hogerop kwam riep ik pas, HUGE TSUNAMI RUN! En ik keek achterom... en ik zag zo'n GIGANTISCHE MUUR VAN WATER... ZO HOOG! En toen zagen de mensen het en toen begon men mee te rennen... niet massaal... alleen wel een groter aantal. Vreemd genoeg, in mijn droom niet ver van het strand, kwam ik in Nederland aan... en ik dacht bij mezelf, waar ga ik heen? Onze dijken houden dat water nooit. En ik werd wakker…

Mijn interpretatie van deze droom is dat ikzelf erg alert was. Nadat ik de aardbeving voelde, begon ik al te rennen. Want ik wist dat er iets vreselijks aankwam. Ik heb het idee dat ik in werkelijkheid wakker geschud ben, waardoor ik nu weet heb van wat er komen gaat, en ik ben op de "vlucht" geslagen/ben me aan het voorbereiden. Een aantal mensen volgden mij meteen... dat zijn de mensen die ook oplettend zijn.... maar het zijn er niet veel. Ondanks mijn geroep waren er amper mensen die met mij mee renden... dat zijn de mensen die niet willen luisteren en gewoon op het strand blijven staan en doorleven voor dat korte moment. 
 

In mijn droom kwam ik in Nederland aan... Nederland blijft niet gespaard...
Mijn idee na deze droom is dat er ook water onze kant op komt die over/door de dijken heen zal gaan. Denk er aan als er een tsunami komt in de Atlantische oceaan…. dan blijven wij niet uit. Het kan ook betekenen dat Nederland andere rampen staat te wachten. "Onze dijken houden dat nooit", dacht ik in mijn droom... Nederland is niet voorbereid. Bij deze... bereid jullie voor, want ondanks dit mooie weer, dat vreemd genoeg uit het niets is gekomen (voor een hele week) is het niet meer dan de kalmte voor de storm.

Augustus / september 2010  Droom 2
Voordat ik u deze droom vertel, moet u het volgende weten...
Mijn familie en ik zijn nog nooit in Amerika geweest, en een jaar geleden droomde ik het volgde:

Ik was met mijn familie (ma, pa en bro) in Amerika, wij hadden daar een huis. We zaten met ons allen in de woonkamer die groot was. Ik zat achter de computer met mijn rug naar grote ramen toe, die allemaal naast elkaar stonden. Ik keek daardoor naar buiten en zag heeeeel veel tornado’s die onze kant op kwamen. Ik begon in mijn droom te bidden en de tornado’s gingen een andere kant op. In mijn droom omgedraaid naar het raam toe, gingen zij naar rechts. Ik stond op om te kijken waar ze heen gingen ik liep naar onze keuken toe, die aan de rechterkant was, naar een klein raampje en ik zag een grote Amerikaanse stad. Ik zag een aantal tornado’s in de buurt van de stad, maar dat viel niet langer op omdat ik iets anders zag dat van veel meer belang was in dit gedeelte van de droom dan de tornado’s (iets dat na de tornado’s komt) Er hing een GIGANTISCH ruimteschip, zo eentje als in de film ‘Independance Day’. Dat ding had een rode laser die zoekende was naar mensen in de stad. Maar toen ik dichtbij het raampje kwam... scheen die laser in 1 keer op mij, en ik wist meteen dat wat ik ook zou doen... het ALLES over mij WIST en er was geen ontkomen aan. Toen werd ik wakker…

Van deze droom heb ik een gedeelte zien uitkomen afgelopen april. (In mijn droom zag ik heeel veeel tornado’s tegelijkertijd). Nu zat ik afgelopen april 2011 in de bus de Spits te lezen, waarin stond dat tientallen tornado’s Amerika hadden getroffen binnen 3 dagen tijd. Ik zag mijn droom gewoon uitkomen. Dat van die UFO komt nog... dat deel gaat uitmaken van de totale controle.

Juni dit jaar 2011  Droom 3
In een andere droom, voordat ik ook maar iets over Nibiru had gelezen, droomde ik het volgende:

Ik was met mijn familie in Macedonië en stond met mijn moeder op ons balkon (wij hebben een tijdje in Macedonië gewoond en locatie is bekend). Het was donker en ik zag samen met mijn moeder een grote planeet... het leek alsof het de zon was, maar het straalde niet als de zon... het was rood/donker oranje... een soort van vuurkleur. In mijn droom was dat ding er ineens. Toen... stond ik in 1 keer samen met mijn broertje in het bos en ik zag dat er meteorieten uit de lucht vielen op aarde. Nu kwam er een in de buurt van mij en mijn broertje... ik sprong boven op mijn broertje om hem te beschermen... maar wat lava raakte mijn been. Toen werd ik wakker…

In deze droom... komt er dus een planeet onze kant op die in 1 keer opduikt en te zien zal zijn vanaf de aarde. Dat ding brengt rampen met zich mee, zoals een meteorietenregen. Maar ook, omdat er lava in mijn droom voorkwam, heb ik het idee dat het ook om vulkaanuitbarstingen zal gaan.

Rond Mei / Juni dit jaar 2011  Droom 4
In een andere droom droomde ik het volgende:

Ik was samen met mijn familie weer ergens in het buitenland... ergens in de richting van Amerika, en stond samen met mijn broertje en moeder aan een baai, waar ik ook bergen zag die niet erg hoog waren. Er waren soldaten die mensen uit hun huizen aan het halen waren en ze doodden. Ze hadden zojuist mijn pa gedood. En wij zouden later gedood gaan worden... Terwijl dat gaande was, vielen er meteorieten uit de lucht. Het werd mij duidelijk dat dit tegelijkertijd zou gaan gebeuren… 

Dank dat je deze dromen met ons wilde delen!
Ik hoop dat dit meer mensen zal wakker schudden. 

Posted: http://eindtijdnieuws.blogspot.com/ en http://eindtijd.goedbegin.nl/

Aangezien ik vandaag een storing heb om ZELF een reactie te kunnen plaatsen, als antwoord op onderstaande (2) reacties, doe ik dit even onderaan het artikel.

Het aantal dromen over aardbevingen, Planeet X, UFO's, de Opname, etc. neemt inderdaad toe, dat is duidelijk. Persoonlijk geloof ik dat ze wel degelijk als een waarschuwing gelden. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, waarvan de Heer wil dat we die voor onszelf houden...
Ook geloof ik dat deze dingen staan te gebeuren, en ZULLEN gebeuren; je kunt de Bijbel er op naslaan. Er wordt gesproken over een Opname (voor de verdrukking), een grote aardbeving, een verwoestende planeet, vallende asteroïden, UFO's.... en dat het zal zijn als in de dagen van Noach als de Heer terugkomt (Opname).