2 oktober 2011

Opname Droom!

Rapture Dream!!!!

video
Geüpload door kaleb33309 op 26 sep 2011 

Vertaald fragment 

….. Jezus komt! De vraag is, Ben je er klaar voor? Ik ben klaar.

Ik wil vertellen over mijn Opname droom… het was best ontzagwekkend! Want de meeste Opname dromen eindigen ineens tijdens de Opname, maar de mijne ging door… Ik ging in feite naar de hemel. 

Ik en mijn vader waren aan het wandelen. We gingen naar de PX en ik ging met hem mee. Er waren veel mensen daar en er was een dikke wolk… Plotseling splitste de wolk in tweeën en in dat proces was een luid bazuingeluid. De sjofar was luid en het klonk mooi.

Toen de wolk splitste, zag je Jezus en de engelen rondom Hem. Het was ontzagwekkend en ik huilde en was blij tegelijkertijd, omdat veel, en veel en veel mensen achterblijven. Mijn vader zal achterblijven… en ik werd opgenomen, dus dat was niet leuk voor hem, maar het is zijn keuze. Hij leeft het leven dat hij wil, zijn keuze. Het is MIJN keuze om als een christen te leven. 

Nadat ik was opgenomen (mijn droom ging dus door), was ik in de hemel. Er is een gouden pad… er waren geen lichten (lichtballen), maar het was er helder licht, helderder dan de zon, helderder dan daglicht, want God! gaf al het licht. Niets gaf er licht, behalve God. En ik wandelde rond in de hemel… misschien 10 stappen… toen mijn droom eindigde… 

Bedankt voor het kijken van deze video. Zend dit naar je vrienden…