15 oktober 2011

Verbazingwekkend 12-jarig Wonderkind schildert visioenen van de hemel

Amazing 12 year old Girl Prodigy paints visions of heaven

video
Geüpload door PropheticSeerChannel op 13 okt 2011 

Vertaald fragment 

Een jonge artieste, die zegt dat haar inspiratie van boven komt….
Schilderijen die geestelijk zijn, emotioneel, en geschilderd door een 12-jarig wonderkind.
“Dit schilderij is genoemd: ‘Vader, vergeef hen’, geschilderd toen ik 9 jaar oud was.”
Haar naam is Akiane Kramarik. Op de leeftijd van 6 jaar gebruikte ze voor het eerst een penseel, maar de visioenen begonnen, toen zij 4 was.

Ze begon dat wat ze gezien had (haar bezoeken aan de hemel), tot in het kleinste detail, te beschrijven voor haar moeder…
“Er waren zoveel kleuren, honderden miljoenen kleuren, die we nog niet kennen. En de bloemen waren glashelder.”

Haar moeder, opmerkelijk, was een atheïst, die in haar huis over het concept ‘God’ nog nooit gepraat had.
“Ik legde haar uit, Je moet me geloven, dit is een andere manier, een manier zo mysterieus, waarvan God wil dat ik dit meemaak.”

God werd deel van het dagelijks leven van de 4-jarige Akiane, en uiteindelijk ook van het hele gezin. 

Akiane beschrijft God zo levendig als ze Hem schildert.
“God lijkt op een schaal van licht, puur. Hij lijkt erg sterk, en groot… Zijn ogen zijn gewoon prachtig.” 

Haar talent stopt niet bij haar kunstwerken. Slechts enkele maanden geleden besloot ze piano te gaan studeren, en componeert nu al haar eigen muziek!
Maar het is haar schilderwerk dat werkelijk de spiritualiteit van dit jonge meisje vastlegt.
“De visioenen die ik krijg, betekenen dat Hij zichzelf uitlegt aan mij, en wat Hij doet voor de wereld.” 

Akiane is een zelf aangeleerde schilderes, en naarmate ze opgroeit, worden haar schilderijen expressiever, voller van kleur, complexer…
Een kind, slechts gewapend met een penseel en een doek, legt de essentie van haar geloof vast, en zal hopelijk vele anderen inspireren…
“Sommige dingen kun je niet communiceren… het is gewoon zo mooi daar!” 

Je kunt deze video ook bekijken op  http://www.youtube.com/user/Heiscoming11#p/a/u/0/gXFlkYAq_Y4 

Meer over deze artieste, zie mijn pagina ‘Over Jezus’, Profetische en levensveranderende droom.