3 december 2011

Droom Asteroïde, Dag van Zijn komst en UFO misleiding

Asteroid, day of his coming, dream of deception

video
Geüpload door 777aej op 1 dec 2011 

Vertaald fragment 

In de droom stond ik aan een prachtige kust… met palmbomen, heel mooi weer, een prachtige zee. De Heer was bij me en keek beide kanten op, links en rechts.
Ik stond in een baai, en voordat ik zelfs kon denken, was er een asteroïde die naar beneden kwam. Ik vroeg de Heer om het me nog eens te laten zien, want het ging zo snel, dat ik het niet echt goed kon waarnemen. Toen liet hij het me ‘voelen’…. En het leek er op dat de asteroïde deels land, deels water raakte. 
Ik zeg asteroïde, want het was beslist groter dan de meteoren, die ik heb gezien. Het had de grootte van een flink gebouw, misschien een met 3 of 4 verdiepingen.
Toen werd me duidelijk gemaakt, waar ik me bevond: Riviera Maya in Mexico. 

Vervolgens toonde Hij me nogmaals de dag van zijn komst. Ik was in Jeruzalem, het was super donker, zwarte wolken en aan de horizon zag ik die oranjeachtige gloed weer. Maar nu was het dag, de wolken waren nog steeds zwart en ik kon die oranje gloed weer zien in de lucht. Maar dit keer kon ik ook het land zien.
Ik zag Jezus komen en de lucht opende zich; ik zag de schittering van zijn komst. Het was alsof hij leiding gaf aan zijn engelen, en de engelen kwamen om de zijnen op te halen (de Opname). 

Ik heb veel studie over de opstanding gedaan, en dit was een bevestiging voor mij. Want er zijn een paar gedeelten in de bijbel, die zeggen… Hij zal zijn uitverkorenen verzamelen, in een oogwenk. Hij zal zijn engelen bij zich hebben; zij weten waar we ons bevinden. Dat was nog iets: ze WETEN waar we zijn.
Ik heb Jezus weleens gevraagd, “Hoe ziet u ons vanuit de hemel? Ziet u onze lichten schijnen?” En dat is wat de Heer me die dag liet zien, dat zijn engelen onze lichten zien schijnen. En ze zullen ons kennen! 

Mijn dochter had ook een droom, waarvan ik denk dat het over misleiding gaat.
Ze werd wakker en liep naar haar raam. Ze zag een stel lichten in de lucht en ze wist dat het UFO’s waren… rode, groene en witte lichten. Ze liep haar kamer uit om mij op te halen, en toen zag ze me in de gang staan met een blauwe blouse aan. Ze kwam dichterbij ‘mij’ staan, want ze wist dat ik het NIET was.
Dus ze kwam in mijn kamer om me te halen, en daar stond ik met mijn bijbel open en met een wit shirt. Ze wist dat die andere persoon niet ik was. Het was een alien.
Dus ik denk dat dit past bij alle misleiding, waar we reeds over gehoord hebben. 

Dank voor het kijken & Gods zegen! 



"Suddenly & Swiftly!" (Prophetic Word)