10 januari 2012

Dominicaanse Republiek - Epische aardbeving verwacht!


















Een jongeman van de Dominicaanse Republiek beweert dat er een aardbeving van rond de 12.0 magnitude zal plaatsvinden, die tevens de grootste in de geschiedenis zou zijn, en wel op of rond 16 januari 2012 in de Dominicaanse Republiek. Deze profetie komt samen, in ongeveer dezelfde periode, met de voorspelling van een grote seismische gebeurtenis aan de andere kant van Mexico.

Het oorspronkelijke artikel is in het Spaans. Op de notitie schreef de man duidelijk:

U R G E N T !
Lees dit alstublieft.

Ons land zal in januari van het jaar 2012 een verschrikkelijke aardbeving krijgen!

God openbaarde dit aan mij en aan twee van mijn andere vrienden. De Here zegt dat Hij hier niet van zal terugkomen omdat de zonden van de DR (Dominicaanse Republiek) Zijn tegenwoordigheid hebben bereikt.

Het zal komen met een intensiteit van 12.5M - met twee naschokken, een in de ochtend en de andere in de avond.
 

1  In de ochtend zal er een 5M aardbeving zijn

2  In de namiddag / avond een beving van 12.9M

Hierna, zal DE ZEE ZICH TERUGTREKKEN, sterker dan een tsunami.

Je moet het geloven en God heeft mij gezonden om het aan iedereen te vertellen. We moeten naar een ROTSIGE berg gaan, want het zal groter zijn dan in veel landen.
Santiago zal totaal onder water komen te staan… Cotuí en Ocoa - De Heer zegt dat twee enorme rotsen uit elkaar zullen vallen: De eerste rots tussen Ocoa en het centrum van het eiland, en de tweede rots tussen het centrum van het eiland en de onderkant van het eiland.
 

Santiago en Cotuí - Wanneer u kinderen op school hebt en u dit bericht niet gelooft - Laat uw kind niet naar school gaan rond de 16e, want ze zullen sterven op school. Ik zeg de waarheid, hoewel dit misschien een mysterie film voor u lijkt.
En ik ben degene die de uitweg weet, en toch, u wilt me niet geloven.
 

Tony Pim  

Ik vond het belangrijk genoeg om dit bericht te publiceren en wil je adviseren om God zelf te vragen om wijsheid hierin. Dát er een grote aardbeving gaat komen, is wel zeker, maar of dit precies rond 16 januari a.s. zal plaatsvinden, is nog even afwachten. Deze man is er in ieder geval van overtuigd, dat hij deze boodschap moest doorgeven.







Vertaald: Marion