23 januari 2012

‘Mijn vriendin van de middelbare school heeft een Opname droom’














Ok, dus mijn vriendin van de middelbare school heeft nooit Opname dromen. En ze heeft ook niet veel dromen voorafgaand aan gebeurtenissen. Maar als ze die wél heeft, weet ik dat de gebeurtenis hoogstwaarschijnlijk binnen een paar maanden tot minder dan een jaar zal plaatsvinden.  


Een paar maanden voor de tsunami in Japan had ze een droom, waarin ze mensen en een muur van water zag, en zelfs haaien in de hoge golven. Afgelopen zondagavond 15 januari had ze een droom van de Opname...  

Ze zei dat de mensen verdwenen in het niets. Ze vertelde dat de lichten uitgingen en er geen elektriciteit was. De achtergebleven mensen zagen er erg vies uit na de Opname. Ze zei dat, nadat mensen weer grip op zichzelf kregen en zagen dat de verdwenen mensen niet terugkwamen, ze gek begonnen te worden.  

De mensen probeerden om dingen te kopen met creditcards, betaalkaarten, en contant geld en niets werkte. Dus begon iedereen in paniek te raken en de plunderingen begonnen. Mensen die winkels hadden, wilden hun verliezen beperken door het hebben van wapens in de winkel die mensen afweerden, maar het was tevergeefs.  

Vervolgens vertelde ze dat de prijzen van water steeds meer stegen, en alles leek dor en droog. De mensen begonnen erg geïnteresseerd in cowboyhoeden en cowboylaarzen te raken, omdat ze lang meegingen. Maar ze vergeleek de plunderingen met de rellen in Los Angeles. En dus, met haar droom, denk ik dat het een waarschuwing en een teken is. Omdat aankomende april de 20e verjaardag ​​van de LA rellen is.  

Ikzelf heb de hele tijd dromen en probeer ze te delen. Maar mijn vriendin heeft alleen maar dromen vlak voor de gebeurtenis gaat plaatsvinden. En de Heer gebruikt haar als een teken voor mij om de dromen die ik heb te bevestigen.

Ik sprak haar vandaag aan de telefoon om te bespreken wat ik heb gezien en mijn zoon heeft gezien, en andere watchers…. en ze voelde in haar geest, dat het allemaal waar was. En dat, in haar droom, Jezus niet wilde dat zij zou achterblijven met al die plunderaars, dat het tijd was om het achter te laten en mee te gaan met Hem.
De Opname is geheel waar, we staan ​​op het punt om te gaan! Hooray!  

Nicole 

Vertaald: Marion

Posted: Eindtijdnieuws.blogspot.com en Eindtijd.goedbegin.nl