22 februari 2012

Boodschap van God aan een kind – ‘Sky Angel Cowboy’


Message from God to a Child--Sky Angel Cowboy

Geüpload door MarkcusResurrection op 19 feb 2012 

Boodschap van God aan een kind… heeft de aandacht van de hele wereld - Voor ieder die ooit iets verloren heeft die hem lief is, die speciaal is Logan’s hartverwarmende verhaal, oorspronkelijk uitgezonden in december 2007. 

Vertaald fragment 

Ze noemen hem de 'Sky Angel Cowboy'. De 13 jarige Logan Henderson woont op een ranch in het midden van Nebraska.
Hij luistert vaak naar KSBJ christelijke radio uit Houston, Texas, die hij opneemt op Sky Angel. Eind oktober 2007 doet Logan een oproep naar het station, dat spoedig over de hele wereld werd gehoord:
 

Hey Mike, kan ik met je praten? 

Zeker weten Logan, wat is er? 

Hmmm… Ik wil je iets vertellen, wat God net tegen me zei. 

Oké… 

Gisterenavond was mijn vader dit kalf aan het vastzetten, en het kalf was geboren uit een hele oude koe. Het kalf had niet echt de beste melk, ze kreeg geen extra vitamine C en dat soort dingen…
Ze brak haar rug, en vanmorgen gingen ik naar buiten en legde ik haar zelf neer…
Ik was aan het praten met God, en ik vroeg, ‘God, waarom? Ze was bijzonder…’
En God zei, ‘Weet je Logan, mijn Zoon was bijzonder…, maar Hij overleed met een doel.’
Het lijkt een beetje hetzelfde… dat kalf betekende veel voor mij, en Gods Zoon betekende veel voor Hem… 

Logan, je hebt zó gelijk. Het is waar. Gaat het een beetje? 

Yea, met mij is het goed… maar ik wilde jullie gewoon vertellen jongens… dat het zo belangrijk is. Herinner je, als je een geliefde verliest, of een huisdier… herinner je altijd dat God Zijn Zoon ook gaf, en Hij begrijpt het… Hij zal het altijd begrijpen… Altijd, je hoeft allen maar naar Hem toe te rennen. 

Logan, je bent wijzer dan je weet, maatje.


Oh, ik vond ‘t beter jullie te bellen en het met jullie te delen jongens. Hou van jullie, dag… 

Hou ook van jou. Dag dag.