15 februari 2012

De ware krachten achter de sterretjes en de sterren uit de Muziekindustrie onthuld


klokkenluideronline.nl De illuminati muziek industrie ontmaskerd! Save your Soul

Geüpload door destiny5d op 9 feb 2012 

De wereld van de entertainment industrie
De wereld is doordrongen van het satanisme en het occultisme. Vandaag duiken we eens in de wereld van de entertainment industrie. De media is instrument voor doctrine en propaganda, maar weten jullie ook dat er een duister en occult netwerk aan de touwtjes trekt? En dat er ongewild dagelijks rituelen over ons uitgesproken worden? Dat er artiesten ritueel geofferd worden? Dat vele artiesten bewust van kinds af aan op sadistische wijze gehersenspoeld zijn? Dat eigenlijk de gehele entertainment industrie verweven is met satanisme?


Madonna tijdens de Super Bowl 2012
Zij combineert elementen van het oude Egypte, Sumerië en Babylon. Madonna was gekleed en gekroond zoals de oud Sumerisch/Babylonische godin, Inanna-Ishtar. Ishtar wordt meestal afgeschilderd met vleugels. De troon waar Madonna op zit, stelt duidelijk deze vleugels voor.


De aanwezigheid van de 2 sfinxen die voor Madonna staan, zijn hetzelfde als die van de Tarotkaart "De strijdwagen". Volgens Manley P. Hall staat deze kaart staat voor "de standvastige die de strijdwagen bestuurt". De sfinxen die de wagen voortbewegen, representeren de geheime en onbekende kracht, waardoor de zegenvierende overheerser door verschillende onderdelen van zijn universum wordt bewogen. 

Music Video Awards 2009
Laten we eens teruggaan naar de Music Video Awards van 2009 om een geweldige indruk te krijgen van dit duistere spel. De MTV awards (MTV = Masonic Tell a Vision) hebben zich vaak verenigd met duistere en vreemde acts, vergezeld met occulte symboliek. Deze show was anders dan alle voorgaande shows, omdat men zich alleen gefocust had op enkele artiesten (Beyonce, Taylor Swift, Lady GaGa). En dat terwijl er vele andere artiesten, die gelijk waren qua succes, uitgesloten werden. De “uitverkoren” artiesten werden een personage in dit theaterstuk. 

Madonna opent de show met een zeer plechtige lofrede voor Michael Jackson. Ze gaf toe hem niet echt te kennen, en zich “verbonden” te voelen met hem, desondanks werd ze gekozen om hem te gedenken. Madonna is een adept van de Kabbala, de esoterische school van het jodendom, die wordt bestudeerd bij de meeste Vrijmetselarij ordes. 

Madonna’s eerbetoon was gericht op het feit dat MJ “niet van deze wereld” was en dat hij “een koning” was, maar ze drong ook aan op het feit dat hij “gewoon een mens was”. Het was wijsheid die alleen kan worden verleend door de Hoge Priesteres. Het publiek boog het hoofd en mediteerde op haar woorden. De toespraak werd gevolgd door een video-eerbetoon aan MJ, vreemd genoeg beginnend met “Thriller” en de weergave van het gezicht van MJ als een rottende zombie, opgestaan ​​uit de dood, op een groot scherm.
Het is gewoon te triest om een pop icoon als Michael Jackson zo te vereren.  

Jack Black, gekleed als een heavy metal man, komt op als een steroïdenjunk om een ​​video game te promoten. Op een gegeven moment vraagt ​​hij het ​​publiek om een satanisch handgebaar te maken in de lucht en te bidden tot de Dark Lord Satan. Het geheel is luchtig en komisch, maar dit is de enige manier waarop een gebed aan Satan in een primetime programma kan worden ingebracht, zonder dat er een lading aan klachten van “bezorgde ouders” komt. De scène begint semi-grappig, maar Jack Black eindigt op een meer serieuze toon door te zeggen: “Ik vraag u vanavond om de genomineerden een aanhoudend succes in de muziekindustrie toe te wensen”. Deze laatste zin geeft openlijk de duistere geaardheid weer van de entertainment business. Hierbij de video


GaGa's bloedoffer
Lady GaGa’s optreden werd geprezen als “briljant” door vele “muziekliefhebbers”. Als je echter aan hen vraagt wat het optreden symboliseert, wordt er gezwegen. Dit is wat GaGa zei over haar optreden tijdens een interview op gagadaily.com:

 “Ik zou zeggen dat de manier van deze uitvoering een weergave is van de meest stoïcijnse en memorabele martelaren in de geschiedenis. Het is bedoeld als een iconisch beeld dat mensen moet vertegenwoordigen. Ik denk dat u na het bekijken van dit optreden, en het bestuderen ervan nadat u hem heeft bekeken op YouTube, de referenties en de symbolen kan zien.”

De setting van het optreden is erg symbolisch. GaGa treedt op in een tempel (of een aristocratische herenhuis), compleet met pilaren, kroonluchters en schilderijen. De feiten en geruchten wijzen er voortdurend op dat occulte rituelen, mind control experimenten en zelfs menselijke offers plaatsvinden in dat soort instellingen. Een visueel aspect dat ik niet kan negeren, is de aanwezigheid van twee grote pijlers onder een boog.

Decor van gaga’s optreden. Let op de 2 pilaren en de boog erboven.


Dat zijn zonder twijfel Vrijmetselaar symbolen, zoals je kunt zien op het plaatje hierboven. Er wordt duidelijk een verband gelegd tussen de vrijmetselarij en het occulte en rituele aspect van het optreden van GaGa. Vrijmetselaars zijn bekend om het uitvoeren van rituelen in hun loges en levende reconstructies van allegorische verhalen. GaGa’s optreden staat symbool voor haar zucht naar roem en rijkdom en de duivelse offers die ze heeft moeten maken om hierin te slagen.  

De bloederige GaGa wordt opgetild in de lucht, er komt een onheilspellend licht tussen de pilaren vandaan en de dansers gooien hun armen vol lof in de lucht. Veel oude religies hebben rituele offers gehouden om hun goden te behagen. Bloedoffers worden ook vaak gebruikt door zwarte magiërs als de ultieme manier om spirituele energie te verzamelen. De laatste scène van de voorstelling laat de aanwezigheid zien van deze “mysterieuze kracht” na een offer. 

Zij verkochten hun ziel aan satan
Artiesten als GaGa “verkopen hun ziel” aan de duivel, in ruil voor roem en rijkdom, hier benoemt Melyssa Ford het fenomeen en hier bekennen Bob Dylan en Kate Perry dat zij hun ziel hebben verkocht. 

De club van 27
De dood van Amy Winehouse bracht veel vragen met zich mee. Zij is inderdaad een van de vele artiesten die overleden is op 27-jarige leeftijd. Is er meer aan de hand met deze doden dan wordt verteld?

“De club van 27” is de naam gegeven aan de groep van zeer bekende artiesten, die gestorven zijn op 27-jarige leeftijd. De meest bekende zijn Jimi Hendrix, Janis Joplin, Jim Morrison en Kurt Cobain. De meeste van deze artiesten hebben een problematisch leven geleid en de doodsoorzaken waren omringd met een gordijn van mysteriën. Amy Winehouse past, helaas, ook perfect in deze club. Alhoewel zij, volgens sommigen, niet het soort icoon was dat de anderen waren, zijn er toch veel overeenkomsten tussen hen. Namelijk een unieke stijl, een grote aanhang, zwaar drugs- en alcoholgebruik, een neiging tot depressies en andere mentale problemen, een geschiedenis van slechte relaties en als laatste (en meest belangrijke) een hoop onbeantwoorde vragen betreffende haar dood. 

Mega-Rituelen
Het fenomeen van sterren die op een jonge leeftijd overlijden, gaat veel verder dan de welbekende club van 27. Alhoewel deze club is gereserveerd voor zangers die precies op 27-jarige leeftijd overlijden, zijn er vele andere soorten artiesten die rond hun 30e levensjaar, onder mysterieuze omstandigheden, overleden zijn. De meest recente overledenen, die onder soortgelijke omstandigheden overleden zijn, zijn Heath Ledger en Brittany Murphy. Gek genoeg is er vaak sprake van opbouwende media-aandacht rondom deze personen – vanwege persoonlijke problemen of gek gedrag – voordat ze overlijden. Waren deze doden vooropgezet en deel van een of ander ziek ritueel van de occulte elite? Worden charismatische sterren verheven tot beroemdheden om ze later te offeren en zo een wereldwijd megaritueel te creëren? Wordt de golf van ontsteltenis en verdriet die deze gebeurtenis opwekt op een af andere manier gebruikt door machtige occultisten? Deze concepten kunnen voor de gemiddelde persoon absurdistisch klinken, maar door ingewijden is de magische potentie van een menselijk offer erkend en vastgelegd door middel van de rituelen van vele eeuwenoude beschavingen.  

Bron en verder lezen: Klokkenluideronline.nl

Zie ook: