10 maart 2012

Het kwade klopt op de deur…



Geüpload door 777aej op 5 mrt 2012 

Vertaald fragment 

Krachtige weergave van wat er gaande is in de geestelijke wereld.
Mijn dochter hoorde de volgende dag tijdens het bidden: "Er zijn demonen op de loer hier."
Ze dacht dat ze het zich zelf ingebeeld had, maar nu weet ik dat ze de Heer hoorde.
Ze zitten achter degenen aan die redding hebben. Bid dat je je geestelijke wapenrusting aan hebt en blijf dicht bij de Heer. Niemand kan je uit zijn hand plukken.
 

Ik had nogal een vreemde ervaring en ik ben het nu samen aan het vatten, met een boodschap die ik heb ontvangen…
Ik was in gebed en niemand was thuis in het huis… Plotseling hoorde ik een geluid. Dus ik deed mijn ogen open en ik wachtte omdat ik dacht, misschien is mijn man thuisgekomen. Ik moet ongeveer 60 seconden of langer gewacht hebben met mijn ogen open, wachtend op mijn man, maar ik wist dat ik hem de garagedeur had moeten horen sluiten en dat hoorde ik niet. Dus ik sloot mijn ogen weer en ging terug in gebed… 
Toen ik dat deed, zag ik de Heer in een visioen voor mij en Hij hield zijn hand omhoog vanwege iets boven en achter mij, en daarna gaf Hij me een boodschap:

‘Mijn kinderen, de tijd is op. Heb je mijn aangezicht gezocht, heb je mijn stem gehoord, ben je bereid me te volgen en te gehoorzamen? Waarschuw hen, waarschuw hen NU! De tijd is hier, voel je de verandering in de lucht? Het is duisternis, het is kwaad, het komt aankloppen op je deur en je herkent zijn gezicht niet en laat het binnen in je huis, je leven, je hart. Keer je van dit alles af, laat de wereld gaan, en volg mij voordat het te laat is. Want Ik alleen ben God, Ik zal je niet loslaten wanneer je je naar mij uitstrekt. Wat houdt je tegen? De wereld, je trots, je vrienden? Laat het achter, alleen Ik kan LEVEN geven.

Toen ik klaar was, draaide ik me om en mijn deur was open... Dat is wat ik had gehoord, het openen van de deur, want mijn deur schraapt over het tapijt. Het drukt op het tapijt en laat een indruk achter, want hij hangt te laag. Dat is wat ik gehoord had, terwijl verder niemand in het huis was.  

Dus doe die 'deur' dicht, laat het kwade niet binnen!