3 maart 2012

Visioen over een slechte president, en meer


Vertaald fragment 

…. vervolgens had ik een woord en een visioen. Ik was aan het bidden tot de Heer, en Hij begon tegen me te praten. Nadat Hij een paar zinnen tegen me gezegd had, zei Hij: ‘Schrijf dit op’, dus ik miste de eerste paar zinnen. 

Door Zijn hand alleen
Maar Hij zei, ‘Ik wil niet dat mijn kinderen in het duister tasten. Ik zal het allemaal openbaren. Waarom verhard je je harten en keer je je rug toe en spot je ermee? Kun je de waarheid niet zien, terwijl het is opgeschreven voor je? Kun je de woorden van de profeten niet horen? Waarom wend je je af zoals je voorvaders dat deden? Vertrouw de stem van degenen die mijn stem horen. Hoor jij mijn stem? Als je mij kon horen, zou je weten waar naartoe te gaan en wat te doen in deze laatste dagen (eindtijd). Weet je van de plaats die ik voor je heb voorbereid? Of vertrouw je op je wereldse voorraden? Zoek me NU, want die dingen zullen je niet beschermen. Door mijn hand zullen mijn kinderen worden gered, DOOR MIJN HAND ALLEEN. 

Vervolgens had ik een visioen…
Ik ging een donkere conferentieruimte binnen. Het was erg slecht verlicht. En er zaten mensen aan een lange conferentietafel. Toen ik die tafel bereikte, was vóór mij de laatste stoel. De stoel stond achterstevoren; ik kon niet zien wie er in zat. Ik zal het uittekenen… De bovenkant van de rug van de stoel was veel breder dan de onderkant. Toen ik de achterkant van de stoel naderde, ging ik er aan de rechterkant omheen… en ik zag er Obama zitten.
Ik keek naar hem en zijn ogen waren volkomen zwart. Hij zat daar met de leiders van de wereld. Hij zei tot hen, ‘We moeten voor hen buigen. We hebben geen keuze; ze zijn machtiger dan wij’. En ik wist dat ze over de aliens spraken, maar ik wist ook dat de aliens al contact met hem hadden gehad. Op de een of andere manier hadden ze reeds contact gehad, en nu probeerde hij de wereldleiders te overtuigen. De enigen die ik kon zien, waren Netanyahu en Obama.  

Ik heb vijf dromen / visioenen van Obama gehad (zie hieronder)… Wel, dit is de zesde nu. 

Dank voor het kijken.



Dit is een samenvatting van Youtube gebruiker 777aej van Prez (= President) Obama: stuk voor stuk hele opmerkelijke en veelzeggende dromen, en niet in chronologische volgorde: 

1      Visioen van de president, die Staat van Beleg (Martial Law / Politiestaat) heeft verklaard, omdat de VS aan alle kanten door legertroepen wordt omringd. Onze eigen (Amerikaanse) wapens zijn verminderd, in slechte staat en de Amerikaanse troepen hebben zich teruggetrokken.

2      Visioen van president, gevallen / verslagen in de Arabische woestijn, vlak voor de ‘tabernakel van de antichrist’. ‘Vervolgens staat Michael op’.

3      Visioen van het 7-hoofdige Beest in de Arabische woestijn. Eén van de Westerse hoofden is gewond. Het woord dat werd gegeven: ‘VS’. Vraag: ‘Waarom de VS?’ Antwoord was: ‘Omdat jullie een Arabische leider hebben, en jullie tradities zijn niet van Mij’.

4      Visioen van de president en Ahmadinejad, elkaar de handen schuddend bij een buitenaards ruimteschip in Iran.

5      Visioen van een Griekse tempel. In een van de pilaren was een cartoongezicht van de president gekerfd. Ik hoorde de woorden: ‘Dit is de zetel van de antichrist’.

6      Visioen van de president als een bezeten man. Hij vertelde de wereldleiders: ‘We moeten voor hen (aliens) buigen’. Hij zat in een troon-achtige stoel.
Barack Obama (BO) en presidentsvrouw, zittend in fauteuils in het jaar 2014-2015, zelfs met hun tegenstanders (mijn familie) aan hun voeten. 



Interpretatie van de fauteuil: ze (Obama en zijn vrouw) zullen ofwel aan de macht blijven, of groeien in macht gedurende het jaar 2012.
De niet-gelovigen zullen zich totaal niet bewust zijn van wat komen gaat…