5 april 2012

Urgente waarschuwing - aardbeving en tsunami westkust in het midden van Pascha


Extremely URGENT WARNING For Mega Earthquake Prophetic Dream! Evacuate Now! YouTube

Geüpload door Sabrina2380 op 12 mrt 2012 

Urgente waarschuwing d.d. 12 maart jl.
Deze gebeurtenis (mega aardbeving en tsunami) gebeurt/gebeurde niet op 22 maart 2012. Het zal gebeuren die 3 weken daarna, zoals God zei tegen mij en mijn kinderen.

Mijn familie heeft verschillende profetische dromen van God gekregen… inclusief engelen, die mijn kinderen zeggen om Californië te verlaten tegen het einde van maart 2012. Mega aardbeving en tsunami dreigen voor ALLE kusten van Californië, Oregon, Washington, Canada en Alaska. Deze aardbeving / tsunami zal plaatsvinden in het midden of einde van april, volgens een woord van God en wetenschappelijke data van geologen.


Mijn kind had de evacuatie droom over het verlaten van Californië op 20 februari 2012 en 30 dagen vanaf die tijd, om alle kustgebieden te evacueren. Ongeveer 3 weken later zei de engel: ‘Deze gebeurtenis zal ergens in april plaatsvinden’.

CNN verslag over Poolverschuiving: http://ireport.cnn.com/docs/DOC-750025

March 20-22, 2012 Next Mega Earthquake, AXIS Shift / US Could Be Next!

Geüpload door GeekTechMac1 op 17 feb 2012 

Megaquake Warning Issued For US-Mexican Pacific Coast Baja California Peninsula 01-23-12

Geüpload door eric1970x op 22 jan 2012




Deze waarschuwingen die ik geef, geef ik door omdat God wil dat mensen weten dat deze gebeurtenis van Hem zal zijn, namelijk een oordeel over Amerika!
Wees voorbereid en leer vandaag nog Jezus kennen.
Houd alle kustgebieden in de gaten, westkust en oostkust!

De aardbeving bewegingen houden ieder geval wel aan: 




Voorzeker, de Heer doet geen ding, of Hij openbaart het aan zijn dienaren, de profeten.  Amos 3:7 

Ok, houd ieder geval ogen en oren open. Omdat ze zegt dat 22 maart 2012 niet de tijd was, maar 3 weken later. Ik weet het niet. Het enige dat ik weet is dat er ook een Opname zal plaatsvinden, maar wanneer precies dat weten we niet.
Nogmaals, ik wil geen data vaststellen. Maar gebruik je eigen onderscheidingsvermogen...