12 april 2012

Visioen over de Zon & zonnevlammen


Geüpload door 777aej op 10 apr 2012 

Vertaald fragment:

Ik bad tot de Heer vanochtend over wat Hij wil dat ik het eerst uitbreng, want ik heb veel dingen om door te geven. En Hij bracht mij een visioen dat Hij me een paar dagen geleden gaf over de zon. Daarna ging ik naar Patty's kanaal (Thevitaltruth), en ze bleek een video over de zon te hebben, "De dag die brandt als een oven". Toen ik probeerde om één ​​van Penny's (Notzrimwoman) nieuwste video's te bekijken, kwam ik in plaats daarvan op de een of andere manier terecht bij haar video "1000 graden", die ik helemaal vergeten was. Ik probeerde haar nieuwste video te kijken, maar die kwam, ging over "1000 graden". Dus ik moet alles wat ik doe stoppen, en ik moet dit onmiddellijk aan jullie doorgeven. 

Visioen té felle Zon
Mij werd de zon getoond door de Heer, te fel brandend, feller dan het zou moeten. Voordat ik kon bedenken, kwam een mogelijke zonnevlam, of het licht en de warmte van de zon zo snel op mij, dat ik sprong... In het visioen sprong ik. Het kwam in volle kracht op mij, en ik kon het zelfs horen. Het gingVoom’!
En wat ik deed in het visioen is dat ik mezelf afschermde, en ik knielde op de grond en ik bad tot de Heer. En Hij zette een bescherming over mij heen, een koepel van bescherming over mij, terwijl dit van de zon kwam. Enkele maanden geleden, misschien zelfs een jaar geleden, heeft Hij me de brandende zon laten zien, die te fel was. En in dat visioen kreeg ik het woord "Een derde van de mensen". Ik zal het proberen te vinden in mijn lijst en het onder deze video plaatsen…  

Ik had twee andere visioenen diezelfde dag…
Slangen kwamen uit een gat in de grond en cirkelden om me heen en beten me. Maar de Heer zei, "Immuun, immuun” en deed me denken aan Paulus. Toen Paulus voor het eerst onderwees op dat eiland, ik denk dat het een adder was die hem beet. En hij schudde het ​​af alsof er niets aan de hand was. Hij heeft me dit onlangs laten zien, misschien een week of twee geleden, maar Hij herinnert me er nu weer aan. Paulus wist dat het niet zijn tijd was en die slang zou hoe dan ook geen effect op hem hebben. Hij schudde hem alleen maar af en bleef spreken. 

Jezus zei ook tegen me: "GROTERE DINGEN DAN IK ZUL JE DOEN”.  

Wordt vervolgd... Dank voor het kijken.